Hallo iedereen
Wie een Victron Smart Shunt in gebruik heeft kan "misschien" op een bepaald moment eens tegen het volgende aanlopen
Ik wil het dan ook meegeven mocht het bij iemand van jullie ook eens voorvallen
Hieronder het verhaal...
Toen ik gisteren de app opende voor de Smart Shunt stelde ik vast dat de "afbeelding" "grijs" bleef
[image]
[/image]
Heb toen mijn IPhone eens volledig uit gezet maar ook nadien vond ik de Smart Shunt nog steeds niet terug in de BT-lijst
En of dat nog niet genoeg was kreeg ik een melding dat de Smart Shunt reeds met een andere telefoon in verbinding was...
[image]
[/image]
Een andere telefoon
...zeker niet deze van echtgenote en alles wat Victron Smart is beveiligd met een persoonlijke code
Deze morgen de zithoek vrij gemaakt....
Omdat ik het rode kabeltje (12V voeding Smart Shunt) niet kon losmaken heb ik het kleine zekering houdertje voorzichtig los gedraaid (stroom er af gehaald)
Even gewacht en zekering houdertje weer (voorzichtig) dicht gedraaid én.....opgelost
Een bug in de software...I don't now
Want, zo slim ben ik ook niet maar heb het toch kunnen oplossen