CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 22:21

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Printplaat koelkast kapot
BerichtGeplaatst: 14 aug 2022 17:08 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 sep 2005 11:47
Berichten: 70
Woonplaats: Kapellen (Belgie)
Beste mensen
ik denk dat de printplaat van mijn koelkast stuk is. Dometic RM 8401 -241277100Printplaat : aes De automatische omschakeling naar de verschillende voedings bronnen werkt niet meer en als ik ze manueel op 220 volt zet springt de zekering (van de camping ). Enkel op gas werkt ze nog goed. Zelf heb ik al naar de verwarmingselementen van 12 volt en 220 volt gekeken en deze werkte nog perfect.Dus ik vermoed de printplaat.
Laat me nu in mei op vakantie in Frankrijk een man met een zware Hymer camper ontmoeten en na wat over en weer gepraat bleek dat hij dit vroeger ook had voorgehad met net dezelfde camper als ik namelijk een Euramobil tandem as. Die man had namelijk wel een printplaat gekocht maar toen bleek dat het probleem niet was opgelost verdween de printplaat in de kast in de garage. De volgende dag wilde ik die man aanspreken om de printplaat eventueel over te kopen maar ge kunt het al raden die mens was in alle vroegte vertrokken richting Spanje.Die man was afkomstig van Limburg moest nog 1 jaar werken en dan op pensioen reed met een Hymer van 5 ton + van ongeveer 14 jaar oud maar hij was in PERFECTE staat en er was nog een vriend van hem bij met een MClouis met aanhangwagen. Ik weet dit is een speld in een hooiberg maar je weet maar nooit.
Als er bij iemand een belletje gaat rinkelen laat het dan aub weten
Dank bij voorbaat : Louis


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: edgard, gust en maria, urbanus


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling