CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 21:15

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: St.Laureinsstrand
BerichtGeplaatst: 16 nov 2005 11:12 
Beste motorhome vrienden,
Op 10 nov. zijn wij in de namiddag gaan parkeren aan het St.Laureinsstrand te Westende. Wij zijn op 11 nov. in de nammiddag weer vertrokken met een slecht gevoel. Als het zo verder gaat zal het rap gedaan zijn.
Sommigen staan daar meerdere welen aan een stuk, zo deed het de ronde dat een hollander die daar al een paar weken stond zijn toilet in de achterliggende duinen een putje naakt, het toilet erin en zand erover, zo zouden er meerderen zijn ook neemt men water zonder toelating bij het
surf complet. Politie zou op de hoogte zijn en houd nauwlettend het zaakje in het oog. Naast mij stond een belg s'avond rond 7.00 uur zijn
220 v. groep naast ons aangezet, meneer ging tv kijken, op beleefde vraag van mij en enkele anderen stoorde meneer zich geenszins...
Ik reis 19 jaar met een camper en kom tot de vaststelling dat er meer en meer camperaars komen met de mentaliteit wij zijn op pad en de rest kan de pot op...


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 29 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling