CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 09 jul 2025 18:27

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Op zoek naar een CP naast de Maas...
BerichtGeplaatst: 10 aug 2015 19:41 
+250 Postings
+250 Postings

Hoikes,

we zijn op zoek naar een CP vlak naast de Maas. En dit omwille van de mogelijkheid om een klein rubberbootje met motor te water kunnen laten.

Enkele heb ik al gevonden, maar meestal liggen deze ook naast een jachthaven. Dit is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar meestal werken deze ook enkel met aanligplaatsen. Dus geen strand bijvoorbeeld waar men gewoon een bootje te water kan schuiven. Dus het hoeft zeker niet met een "ramp" te zijn, want we kunnen de boot gewoon te water schuiven als de kant niet te hoog is, en het water langs de kanten niet te diep zodat ik de motor er kan aanhangen.

Ik zou graag de boot ook naast de camper kunnen zetten, maar dit is misschien wat veel gevraagd omwille van de plaatsen die meestal niet zo groot zijn.

We hebben ook al gezocht naar campings, maar die zijn in het hoogseizoen bijna allemaal enkel boekbaar voor een hele week, en niet voor enkele dagen.

Dus als er iemand een mooi plaatske weet langs de Maas....het hoeft zelfs niet echt langs de Maas te zijn...het mag ook een ander vaarwater of meer zijn....dan hoor ik het graag.

We zijn van Leopoldsburg, dus voor een weekend weg te gaan wanneer we de boot meenemen, zou het wel niet verder mogen zijn dan een 150km. Liefst zo dicht mogelijk natuurlijk. Maar spijtig genoeg zijn er in onze buurt geen brede wateren om op te varen buiten het Albertkanaal met zijn zijtakken. En daar zit dan ook veel zwaar vervoer op, en is niet veel te zien van natuurschoon.

Zijn er hier nog liefhebbers van bootje varen ? :lol:

Onze blogs: http://tripsnaarscandinavie.blogspot.be/
http://dagboekoostzeemetliesjeendanny.blogspot.be/

One Life, Live It !!!

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 10 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]