CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 02 mei 2024 00:25

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bezoek Westerlo
BerichtGeplaatst: 21 dec 2004 16:51 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 nov 2004 11:33
Berichten: 390
Woonplaats: Westerlo
Hallo,
Op mijn vraag aan de toeristische dienst en schepencollege om ook in een Westerlo MH-parking kreeg ik van de TD volgend schrijven.

"De vraag om parkeerplaatsen voor motorhomes in te richten in Westerlo werd ons vroeger reeds gesteld en toen heb ik in opdracht van het schepencollege bij de bestaande kampeerterreinen geïnformeerd of zij plaatsen voor motorhomes hebben. Na deze kleine rondvraag bleek dat drie van de vier kampeerterreinen in Westerlo over zulke plaatsen beschikken. Daarom werd beslist om vanuit de gemeente voorlopig geen extra parkeerplaatsen in te richten. Ik begrijp ook wel dat eigenaars van motorhomes liever op een kleine parking in het groen staan dan op een kampeerterrein en wij zijn ons ook bewust van het toeristische belang. Daarom zullen wij bij de opmaak van de herinrichtingsplannen van de Beeltjens en Kwarekken naar aanleiding van de recente verkoop van deze gronden ook ijveren voor de aanleg van dergelijke parkeerplaatsen, op voorwaarde dat het financieel haalbaar is.
Kristel Mariën, Toerisme Westerlo


Dat wordt dus nog lang wachten, misschien kan het geen kwaad de schepenen wat tot spoed aan te zetten. Dat kan via secretariaat@westerlo.be tav schepencollege.

Groetjes, Frans :lol:

_________________
AfbeeldingAltijd onderweg naar een mooi plekje waar we thuis zijn


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling