CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 08 mei 2024 01:33

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Samen op wintersport ?
BerichtGeplaatst: 06 apr 2005 19:43 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 nov 2004 17:24
Berichten: 301
Woonplaats: affligem
Dit is misschien een beetje vroeg maar beter te vroeg dan te laat. Wij gaan al een dertiental jaartjes een tweetal keer per jaar skiën ,vroeger met organisaties en de laatste jaren huren wij een appartement. Verledenweek te Les Menuires ,het appartement viel een beetje tegen en onder ons raam stonden ongeveer 50 MH's.Wij zelf hebben nu ongeveer 4 jaar een MH maar waren een beetje bang om met 4 man (Ik en mijn vrouw en onze 2 zonen van 15 en 17 jaar) te gaan skiën met de MH. Nu had ik de vraag gesteld aan mijn zonen of zij interesse zouden hebben om met de MH te gaan skiën , wel op camping waar men zijn kleren kan drogen en goed kan douchen, misschien in groep zoals vroeger met die organisaties (dat was altijd dolle pret,en dat missen ze wel een beetje). En dan nu de vraag ! Zijn er misschien mensen die interesse hebben en misschien ook de ervaring om samen met ons met de mh in de winter te gaan skiën. Als die dan ook nog kinderen hebben is dit voor onze kinderen ook tof. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.Interesse laat iets weten? Wij gaan altijd met Kerstmis en met Pasen.

_________________
Groetjes Peter& Kaat


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 13 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling