CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 13:02

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Camping car park .kaart
BerichtGeplaatst: 21 jun 2018 22:36 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings

Geregistreerd: 19 apr 2006 09:08
Berichten: 1039
Woonplaats: Turnhout (ANTWERPEN)
Hallo ik wil jullie even iets meedelen want het ligt zwaar op mijn maag .Wij zijn momenteel aan het rond toeren in Frankrijk . En gebruiken tussen Door de camping car park kaart .Ze maken over heel Frankrijk reclame en zijn al heel veel verlaten campings aan het over nemen .om er met hun systeem camperplaats en te maken .Maar nu komt het over al op die plaatsen heb je Internet of dat schrijven ze tenminste .wij hebben nu al 7 plaatsen bezocht en de Internet werkt er niet .dus ga ik maar op mijn betalende Internet van mijn abbonement .iets wat ik eigenlijk niet wil doen .maar ja ik heb gewoon geen keuze. Dus wij staan nu bij. In Fontaine de Vaucluse je betaald hier nu 11 euro als je die kaart nog niet hebt moet je die aankopen deze kost nog eens 4 euro en zo zijn er vele van deze camperplaats en waar je eigenlijk meer betaald voor je stroom .Wij hebben onlangs ook in Malaucene gestaan ,daar was het vorig jaar nog 5 euro en nu ook met dat systeem met een kaart 11 euro .de reclame zegt dat er stroom en wifi gratis bij is ,maar dat is niet zo want de wifi werkt daar ook niet .dus betaal je 6 euro per dag extra aan de stroom .dure ijskast hebben wij .zonder stroom werkt alles bizons op gas en zonnepaneel dus is mijn rekening sommetje vlug gemaakt .Nu heb ik even mijn gal kunnen uitspugen .ga nu maar slapen .en nog dit voor jullie zo een camping kaart aanschaffen denk dan eerst maar eens wat na .of het de moeite is om er een aan te schaffen .want het zijn grote dieven .En de camperplaats en op zich zijn niet onderhouden .

_________________
Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid;ik creeer,pauzeer,wissel dan af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen.en als me dat allemaal teveel word,doe ik gewoon even niets.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 24 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling