Hi allen
Iedereen gebruikt een gps in de auto of camper doch, als er iets mee verkeerd gaat weten we meestal niet waar-naar-toe!
Je kan dan hier je vraag stellen maar meestal bij grotere problemen ga je beter aankloppen bij een gps-specialist
Je kan ook bij je dealer langs gaan waar je je toestel hebt aangekocht
Maar, wanneer je een toestel online hebt gekocht wordt dat soms een héél moeilijke oefening
Om alle problemen met je gps op te lossen bestaat er in NL een helpdesk :
http://www.gps-expert.nl/cms/De man achter deze helpdesk (en ze doen nog méér dan enkel "helpen") ken ik van op de gps.nl forum :
http://forum.gps.nl/index.phpAangezien momenteel met de laatste Basecamp versie 4.2.2 een probleem is schakel ik deze helpdesk in om de oude versie tijdelijk (of iets langer) terug te zetten.
We kunnen alles "zelf" doch om te vermijden dat ik niet de mist in ga schakel ik nu voor de éérste keer deze helpdesk is.
Na reservatie en betaling van de "tijd" (een uur kost €20) wordt je opgebeld op je vaste lijn (geen mobiel nr)
Er wordt je dan gevraagd de zgn "teamviewer" te openen zodat de helpdesk je pc ff overneemt.
Op dat moment zit je dan ook met hem te bellen.
Nu zien na woensdag hoe alles zal verlopen en, als dat goed is zal ik ze zeker opnieuw contacteren mocht ik in de toekomst problemen hebben die ikzelf niet kan oplossen
Ik bekijk het zo, liever een oplossing tegen betaling.
Gene stress ,geen gevloek en klaar!
Ik vond het dus zinvol deze info hier te plaatsen zo helpen we elkaar weer een stuk verder
