CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 15:30

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Zoektocht oproep
BerichtGeplaatst: 11 sep 2019 07:59 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 feb 2010 20:17
Berichten: 2160
Woonplaats: Bierbeek
He
Naar aanleiding van onze reis naar Sicilië. Heb ik een verzoek.
Op een van onze mooie stopplaatsen op een sosta camper. In Porto Empedocle hebben we een man leren kennen Davide Purpura. Hij is steeds in gezelschap van zijn hondje. En hij vroeg mij of ik Oostrozebeke kende. De gemeente in de Vlaanderen waar ik mooie herinneringen aan heb. Daar heb ik als jong broekje een van mijn eerste wedstrijden gewonnen als jockey met de paarden. In het jaar 1973. Maar dat ter zijde nu vraagt Davido mij om een brief te bezorgen aan Hilde Verhulst uit Oostrozebeke.
Davido is een beetje Mindervalide vooral verstandelijk dan volgens ons. Maar echt een mens met het hart op de juiste plaats. Alleen kon ik hem er niet toe bewegen een beetje trager te praten zodat ik hem toch kon verstaan. Want mijn Italiaans is niet zo vlot dat ik mee kan in hun tempo maar alle alles is toch goed gekomen. Ik heb de boodschap begrepen en zijn brief dan ook mee genomen en hij ligt hier klaar om op de post et doen. Alleen zou ik willen weten of Hilde hier ook op het forum zit. Want het volgende heeft zich ook afgespeeld op die zelfde plaats. Aan de balie van de cp hing een sticker van campersite. Ik vroeg aan de dame die de cp uitbaat of ze nog zou weten wie die daar opgehangen had. Maar dat kon ze zich niet meer herinneren. Toen ik zei dat ik ook lid was van deze club en haar de sicker toonde achteraan op de camper. Kreeg ik 5€ vermindering in prijs van 24 naar 19€/ dag. Zodus mensen als jullie ergens een sticker van campersite zien hangen op een camping of een cp. Spreek de mensen er op aan en misschien brengt het nog wat op. Bedankt aan de noeste voorganger die dit daar heeft achter gelaten. Doe zo voort. En als Hilde uit Oostrozebeke hier gekend is zou ik dat graag vernemen.
Grt sloeberke

_________________
Misschien tot nergens onderweg want ergens is nergens
goodspeed


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 1 reply

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling