Gegroet,
Bedankt voor jullie reakties op de zeven vorige schuifkes, zowel hier als op pb en via
ka-mi-jo-net@hotmail.com. Van wat er recent nog bijkwam aan ideetjes zorg ik wel voor een update in de schuifkes in kwestie. Maar ik veronderstel dat er ook over die zeven misschien nog wel meer uit de bus kunnen komen...
Hierbij het achtste schuifke, dus op basis van een brainstorm-aanpak: dus geen verlang- of vragenlijstje, enkel wat losse gedachten die uitnodigen tot het naar boven komen van geïmproviseerde (niet uitgewerkte) denkpistes (zelfs de meest surrealistische kunnen de moeite waard zijn!) Het is één van de kortste uit het rijtje: niet omdat er zo weinig over te zeggen valt (integendeel denk ik), maar wel omdat ik er zoveel over wil te weten komen

...
1. uitgangspuntzie viewtopic.php?f=26&t=183972. basisvoertuig + optieszie viewtopic.php?f=26&t=183993. basisvoertuig: koetswerk-aanpassingen en –toevoegingenzie viewtopic.php?f=26&t=184074. apparaten zie viewtopic.php?f=26&t=184215. elektriciteitzie viewtopic.php?f=26&t=18423 6. diesel voor “kook & stook”zie viewtopic.php?f=26&t=184297. waterzie viewtopic.php?f=26&t=185908. mechanische beveiliging
8.1. brandbeveiliging8.1.1. brandblussers
8.1.2. branddekens
8.2. inbraakbeveiliging8.2.1. deuren
8.2.2. ramen & luiken
8.2.3. blokkeren bedieningselementen
8.2.4. geheime bergplaatsen
8.3. wegrijbeveiliging8.3.1. op bediening (stuur, schakelpook)
8.3.2. hydraulische steunpoten onderaan voertuig
Ik kijk uit naar jullie verdere respons, die plak ik hier dan wel bij. En ook naar bemerkingen of andere volwassen reakties natuurlijk, hier op 't forum (publiek of via pb) of op
ka-mi-jo-net@hotmail.com ...!